Jak przyjmować reklamacje. Poradnik dla sprzedawców i usługodawców.wyd.2015

  • szt.
  • 37,00 zł / szt.

Jak przyjmować reklamacje. Poradnik dla sprzedawców i usługodawców.

wydawca: FORUM Doradców Podatkowych S.C.
autor: anna Jeleńska
rok wydania: 2015
ilość stron: 208
format: 235 x 165 mm
ISBN: 978-83-63913-49-6

W publikacji omówiono ogólne zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, jak również związane z reklamacjami kwestie sprzedaży na odległość ( np. za pośrednictwem internetu) oraz sposoby rozliczania przez sprzedawcę uznanych reklamacji.
Zasady przedstawione w poradniku mają zastosowanie do umów zawartych od 25 grudnia 2014 roku.


Spis treści:

1. Kilka słów o reklamacjach i prawach konsumenta.
2. Ochrona konsumentów
3. Rękojmia za wady
4. Gwarancja
5. Umowy z konsumenteami zawierane na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
6. Kto rozstrzygnie spór z konsumentem
7. Reklamacje z podatki sprzedawcy


Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.